Am I obsessing?

Okej, i'm gonna be totally honest nu!
På en fest jag var på förra fredagen träffade jag en kille som jag (och flera andra tjejer i min klass) pratade med, MYCKET och han är jätte trevlig, söt och allt det där och nu tror min kompis att jag obsessar över honom. Am i? Varje gång han är inne på facebook funderar jag på ifall jag ska chatta med honom och när jag ser honom i skolan (ja, vi går på samma skola) blir jag helt nervös ifall han kommer känna igen mig. På festen denna fredagen kysste han en av mina klasskamrater men när hon berättade det blev jag bara så glad för hennes skull för det verkar som hon gillar honom och hon var så lycklig när hon berättade det för mig och en annan klasskompis. So, am I obsessed? Does that still mean that I like him? I'm not good at liking people cuz' i never know what to do. I normally just do nothing about it until my feelings vanish...
And there we have the reason why i've never kissed anyone or had a boyfriend!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0