Dear lord!

Okej, jag har min mens just nu, that's just the way it is, och jag tycker det är jättejobbigt! Är det bara jag som tycker det? Det är omöjligt bara jag som tycker det för det är pain in the ass att man blöder och att det helt ärligt inte finns någonting att göra åt det!
Jag använder just nu bindor för att jag tycker att det är lättast. Jag har aldrig haft sex så det känns lite konstigt att helt plötsligt använda tamponger av anledningar ni själva får tänka ut ifall någon någonsin läser det här! I alla fall, men ikväll när jag tittade på en video av den fantastiska Tyler Sheilds och då var där en länk till den här videon 
Jag måste säga att den är så rolig! Den är mycket lärorik också för oss tjejer som inte använder tamponger eller som vill men inte vet hur. Jag har inte kollat hela videon för som ni ser så är den ganska lång men den verkar mycket bra. Take a look for yourselves and girls, don't be ashamed that you're wondering if you don't know, that's NORMAL! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0