Fegis!

Varför kan jag inte bara leva livet?! Det kan väl inte vara så jävla svårt! Varför måste jag alltid vara så rationell och tänka på följderna av mitt handlande? (kanske ska börja dricka lite se ifall det hjälper...) Varför kan jag inte bara leva livet och se vart det tar mig. Jag tycker  nog att jag är gamal nog att i alla fall leva livet, lite i alla fall. 
 
Min bror sa till mig för ett tag sedan "live like someone left the gate open" och jag kanske borde tänka lite mer så. Inte tänka på ifall jag gör bort mig, inte tänka på vad föjlderna kommer bli utan bara go for it! Det är i alla fall det jag vill göra men det kommer att bli svårt. Men jag ska prova, försöka! Jag lovar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0