Sad

Man ska inte kolla på romantiska komedier när man redan är lite deprimerad över att man inte har någon kille. Såg precis "Letters to juliet" which by the way is a really good movie. Det hjälper ju inte direkt heller att en av mina kompisar har en crush på någon som hon faktiskt vågar prata med. VARFÖR ÄR JAG SÅ MESIG?! Jag tror faktiskt att jag har ett svar på den frågan. En tjej i min klass sms:ar, ringer och faktiskt pratar med den killen hon gillar (vilket råkar vara samma kille som jag råkarr gilla). I just don't really feel like I have a shot. I mean, he knows her now, he bearly knows me and she's more experienced than me,
how can i compete with that?
Answer: I can't...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0